top of page

УСПЕШНИ КАЗУСИ

Team Members
Застрахователни партньори: всички в ЕС и България - Търговски кредит

Български производител на храна премина от авансови плащания към продажба на разсрочено плащане на местния пазар и започна да изнася за повече от 30 страни. За да защити паричния си поток, собственикът на компанията реши да използва застраховка за търговски кредитен риск. Благодарение на застраховката за търговски кредит бяха разработени нови пазари и оборотът  се увеличи с 80% през последните 2 години. Загубите, причинени от обезценени вземания, намаляха с 50%.

Office Meeting
Банки и факторинг дружества партньори: всички на българския пазар - Финансoви консултации 

Българска компания, търгуваща с нефтохимически продукти, започна да застрахова своите първокласни клиенти, за да осигури нуждите си от оборотен капитал. За период от 9 години оборотът  се увеличи от 0,5 до над 50 млн. Евро. Българската народна банка приема полицата за застраховане на търговски кредит на застраховател с инвестиционен рейтинг като инструмент за облекчение на капитала и като бързо ликвидно обезпечение. През последните 3 години собственикът на компанията реши освен оборотния капитал да направи и селективен факторинг без регрес, за да подобри собствените си финансови показатели и да получи търговски кредит от своите доставчици.

Business Meeting
Стратегия за развитие на бизнеса чрез иновации и износ 

ИТ компания се фокусира върху разработването на мобилни приложения и софтуерни решения  и продажби в повече от 15 страни. Най-новите тенденции във финтех и иншуртех на изкуствения интелект и автоматизация на транзакциите бяха приоритизирани в корпоративната стратегия. Стратегията за развитие на пазара беше подкрепена от план за действие и обучение и коучинг на екипа по продажбите. В допълнение към структурирането на банковото финансиране беше привлечен инвеститор, който да подпомогне разширяването на растежа и иновациите. ИТ компанията защити вземанията си от неплащане, фалит и политически рискове, поради експозицията си на волатилни пазари. Тъй като брандингът на работодателя е един от основните приоритети за привличане и запазване на най-добрите ИКТ таланти, беше приложена цялостна програма за живото- и здравно застраховане.

Data Reviewing
Оперативна ефективност на българския пазар

От нулата беше разработена стратегия за дистрибутор на бързо оборотни потребителски стоки на българския пазар, включително политика за кредитен риск и обучение на търговския персонал. Бяха внедрени иновативна система за взаимоотношения с клиенти и инструменти за управление на търговски вземания. За няколко години компанията стана лидер в своя сегмент и беше продадена на международен инвеститор. 

bottom of page